Koszty marketingu internetowego: Wszystko, co powinieneś wiedzieć
|

Koszty marketingu internetowego: Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Zastanawiasz się nad inwestycją w marketing internetowy dla swojej firmy? Pewnie już szukałeś informacji, ale trudno Ci znaleźć konkretne odpowiedzi na pytania o koszty różnych usług marketingowych i optymalny budżet reklamowy? Sami zaczęliśmy szukać i naprawdę nie jest to proste zadanie. W internecie jest mnóstwo informacji, z czego po dokładniejszej analizie okazuje się, że część…

4 metody tworzenia przycisków CTA

🧠 Stwórz CTA, które ludzie klikają

Jakie CTA klikają użytkownicy? Dzisiaj zajmiemy się przyciskami. Ten temat jest często pomijany, a ma większy wpływ na konwersje niż się spodziewasz. Oto 4 proste wskazówki do sprawdzenia: Soft CTA vs Hard CTA Jeśli ktoś po raz pierwszy wchodzi w interakcję z Twoją marką (strona główna, reklamy, SEO, itp.), „kup teraz” jest zbyt bezpośrednie i…

3 sposoby na skuteczniejszy content sprzedażowy na FB

🛍️ 3 sposoby na skuteczniejszy content sprzedażowy na FB

Generyczne grafiki. Powtarzalne schematy. Karuzele nudnych zdjęć produktowych. Takie reklamy nie działają w dzisiejszych świecie. Coraz trudniej złapać uwagę użytkowników, a konkurencja reklamuje się w tych samych miejscach, co Twój biznes. Co możesz z tym zrobić? Wyróżnić się nieszablonowym contentem. Oto 3 sposoby na nieszablonowe reklamy na Meta (Facebook/ Instagram) #1- My kontra oni  …

Concrete Building
||

Czy znasz filary skutecznego skalowania Google Ads? 📈

Cześć! W tym tygodniu dowiesz się: Dlaczego warto, aby Twoje formularze nie zaczynały się od zera? Jakie są filary skutecznego skalowania kampanii Google Ads? Jak pozyskać pierwszy 100 klientów w biznesie usługowym? Zaczynajmy! 🧠 Nie staruj od zera Znany również jako zasada „nigdy nie zaczynaj od zera”, Efekt Wstępnego Postępu to potężne narzędzie psychologiczne w…

A Wall of Mailboxes with Newsletters Inside
||

Czy zdjęcia twarzy poprawią Twoją sprzedaż? 🤑

Cześć! W tym tygodniu dowiesz się: Dlaczego warto dodawać twarze na reklamach? Jak używać Performance Bucketing w Google Ads? Dlaczego musisz zacząć od modelu biznesowego? Zaczynajmy! 🧠 Twarze i reklamy Nasz mózg jest zaprogramowany, aby zwracać uwagę na twarze wśród wszystkich innych obiektów. Nie możemy oprzeć się temu impulsowi. Badania wykazały, że nawet dwudniowe noworodki…