Audyt strony oraz Google/Meta Ads

Twoje reklamy „nie sprzedają”? A może Twoja strona nie jest tak skuteczna, jak miała być?

Odkryj, co blokuje Twój wzrost online. Sprawdź nasz audyt strony i kampanii reklamowych, aby wyciągnąć maksimum z inwestycji w marketing.

Dlaczego warto zrobić audyt?

Dlaczego audyt to klucz do sukcesu Twojego biznesu?

Zidentyfikowanie wąskich gardeł

Czasami nawet małe problemy mogą mieć ogromny wpływ na Twoje wyniki. Audyt wskaże, które elementy strony czy kampanii wymagają poprawy, aby usprawnić działanie Twojej firmy.

Optymalizacja kosztów reklam

Audyt pozwala lepiej zrozumieć, które kampanie działają najlepiej, a które wymagają zmian. Dzięki temu zoptymalizujesz swoje wydatki i osiągniesz lepsze wyniki.

Poprawa doświadczeń użytkownika (CX)

Audyt CX wskaże obszary do poprawy, które mogą prowadzić do wyższej konwersji, lepszego zaangażowania i dłuższego czasu spędzonego na stronie.

Wzrost konwersji

Dzięki identyfikacji kluczowych obszarów wymagających optymalizacji, audyt pomoże poprawić współczynnik konwersji, przekształcając więcej wizyt w transakcje.

Lepsze zrozumienie danych

Analiza danych z kampanii Google Ads, Meta Ads oraz Twojej strony internetowej pomoże Ci podejmować lepsze, oparte na danych decyzje dotyczące strategii marketingowej.

Przewaga nad konkurencją

Regularne audyty pozwalają na bieżąco poprawiać wydajność strony i kampanii, co daje przewagę nad konkurencją i pozwala szybciej reagować na zmiany w rynku.


Co sprawdzamy?

Aby audyt miał uporządkowaną strukturę i wprowadzał najwięcej wartości do Twojego biznesu podzieliliśmy go na poszczególne etapy

Krok 1

Audyt strony internetowej

Na początku dokładnie analizujemy Twoją stronę pod kątem wydajności i użyteczności.

Sprawdzamy czas ładowania, kompatybilność z urządzeniami mobilnymi, poprawność implementacji CTA oraz ogólną przejrzystość ścieżki zakupowej.

Weryfikujemy, czy strona jest odpowiednio zoptymalizowana, aby maksymalizować konwersje.

KROK 2

Audyt kampanii reklamowych

Następnie analizujemy Twoje kampanie Google Ads i Meta Ads.

Sprawdzamy, jak skutecznie trafiają do właściwych grup odbiorców, oceniamy jakość kampanii pod kątem wyników, a także czy kampanie są odpowiednio skalowane.

Wykorzystujemy dane, aby zidentyfikować, co można poprawić, aby zwiększyć efektywność.

KROK 3

Wdrożenie rekomendacji

Na koniec przekazujemy konkretne zalecenia i plan działania.

Na ich podstawie wprowadzisz zmiany, które poprawią wyniki kampanii oraz zwiększą konwersje na stronie.

W razie potrzeby możemy również rozpocząć współpracę i operacyjnie wdrożyć oraz monitorować wszystkie zmiany z audytu.

Co otrzymasz po audycie?

Po przeprowadzonym audycie otrzymasz kompleksowy raport oraz szczegółowy plan działania, który pomoże Ci w pełni wykorzystać potencjał Twojej strony i kampanii reklamowych.

Szczegółowy raport z analizą

W raporcie znajdziesz dokładną analizę Twojej strony oraz kampanii reklamowych, wskazującą obszary, które wymagają poprawy i które działają dobrze. Wszystko podane w sposób klarowny i zrozumiały.

Rekomendacje działań optymalizacyjnych

Zestaw konkretnych sugestii dotyczących zmian, które można wdrożyć na stronie oraz w kampaniach, aby zwiększyć efektywność działań i poprawić wyniki biznesowe.

Plan wdrożenia rekomendacji

Otrzymasz plan działania, który krok po kroku poprowadzi Cię przez proces wdrażania rekomendowanych zmian. Ułatwi to organizację pracy oraz monitorowanie postępów.

Wsparcie w implementacji

Jeśli potrzebujesz pomocy w wdrażaniu zaleceń, jesteśmy do Twojej dyspozycji, aby zapewnić, że wszystkie zmiany zostaną poprawnie zaimplementowane, a ich wpływ będzie na bieżąco monitorowany.


Zobacz, co mówią o nas Klienci

Ile to kosztuje?


Audyt reklam

Audyt jednego konta reklamowego (Google Ads lub Meta Ads). Analizujemy kampanie pod kątem skuteczności, budżetu i targetowania, proponując działania naprawcze.

  • Analiza konta Google/ Meta Ads
  • 1 konto reklamowe
  • Ocena struktury kampanii
  • Ocena rentowności i budżetu
  • Ocena targetowania i konwersji
  • Rekomendacje działań naprawczych
Wybieram Audyt Reklam

Audyt strony

Audyt strony internetowej, obejmujący analizę wydajności, UX/UI oraz dostosowania do mobilnych urządzeń. Otrzymasz rekomendacje dotyczące optymalizacji prędkości, użyteczności i konwersji.

  • Analiza strony internetowej
  • Rekomendacje UX/UI
  • Ocena prędkości ładowania
  • Ocena optymalizacji dla mobile
  • Ocena skuteczności behawioralnej
  • Plan poprawy konwersji
Wybieram Audyt Strony

Kompleksowy audyt

Kompleksowy audyt strony oraz kont reklamowych z rekomendacjami optymalizacji strony i kampanii reklamowych, aby zwiększyć wyniki biznesowe.

  • Analiza strony i reklam
  • 2 konta reklamowe
  • Pełny audyt Google/ Meta Ads
  • Pełny audyt strony internetowej
  • Holistyczna analiza ścieżki klienta
  • Kompleksowy plan poprawy wyników
Wybieram Kompleksowy Audyt

Consider using this if you need to provide more context on why you do what you do. Be engaging. Focus on delivering value to your visitors.

Call To Action

Ile to kosztuje?

Audyt reklam

Audyt jednego konta reklamowego (Google Ads lub Meta Ads). Analizujemy kampanie pod kątem skuteczności, budżetu i targetowania, proponując działania naprawcze.

999

  • Rekomendacje poprawy skuteczności kampanii i optymalizacji
  • Analiza konta Google/ Meta Ads
  • 1 konto reklamowe
  • Ocena struktury kampanii
  • Ocena rentowności i budżetu
  • Analiza strony internetowej
  • Plan poprawy konwersji
Bestseller

Kompleksowy audyt

Kompleksowy audyt strony oraz kont reklamowych z rekomendacjami optymalizacji strony i kampanii reklamowych, aby zwiększyć wyniki biznesowe.

1499 zł


  • Analiza strony i reklam
  • 2 konta reklamowe
  • Pełny audyt strony internetowej
  • Pełny audyt kont reklamowych
  • Rekomendacje poprawy skuteczności kampanii i optymalizacji
  • Plan poprawy konwersji
  • Holistyczna analiza ścieżki klienta
  • Kompleksowy plan poprawy wyników

Audyt strony

Audyt strony internetowej, obejmujący analizę wydajności, UX/UI oraz dostosowania do mobilnych urządzeń. Otrzymasz rekomendacje dotyczące optymalizacji prędkości, użyteczności i konwersji.

999

  • Plan poprawy konwersji
  • Analiza strony internetowej
  • Rekomendacje UX/UI
  • Ocena prędkości ładowania
  • Ocena skuteczności behawioralnej
  • Analiza konta Google/ Meta Ads
  • Rekomendacje poprawy skuteczności kampanii i optymalizacji

Każdy audyt, niezależnie od wybranej opcji, kończy się szczegółowym raportem. Otrzymasz od nas:

Szczegółowy raport PDF
Kompleksowy dokument zawierający wyniki audytu, wnioski oraz zalecenia dotyczące zmian i optymalizacji. Raport ten przedstawia wszystkie najważniejsze wskaźniki i problemy, które wymagają naprawy.

Plik Excel z planem działań
Lista zadań w Excelu, która szczegółowo opisuje kroki do podjęcia w celu poprawy wyników, z priorytetami oraz szacunkowym wpływem na wyniki. Plik ułatwia śledzenie postępów i zarządzanie wdrożeniami.
Dzięki tym materiałom zyskujesz pełną kontrolę nad procesem optymalizacji, a także narzędzia do skutecznego monitorowania zmian i poprawy wyników kampanii reklamowych oraz funkcjonowania strony.